2012. július 25., szerda

A készülő táska

Ígértem én egy táskát, amiből mégse olyan táska lett, hanem kis kockákból fogom majd összerakni. Szóval nem barkás táska, hanem saját gyártmányú:P Kicsit hosszadalmasra sikerül a készítése, mivel 20-as horgolócérnával csinálom (azaz jó vékonnyal:P), így nem elég 6-7 kocka egy táskához, mint rendes esetben :)
A táskát magát Zolinál kezdtem el horgolni közvetlenül azután, miután befejeztem náluk a fülbevalót :D

Ahogy meghorgoltam az elsőt muszáj volt blokkolni is, hogy kiderítsük mégis mennyi kell hozzá:


Így nézett ki az első kockám, bocsánat a kép minőségért :)
Ezután csak jött a többi megállás nélkül :D
 Itt a blokkolás pillanatai látszanak, alatta pedig a kész kockák:)



És ennyi van már kész:)

Az utolsót még nem blokkoltam ki, azért ilyen picike :D

A fonalat köszönöm Nikolnak, az ötlet pedig a ravelry-ről származik:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése