2012. július 25., szerda

Fonalimpia és a második puffancs

Hogy mi is az a fonalimpia? Az nem más, mint egy olyasfajta felbuzdulás, amin mindenki kitűz maga elé egy projektet, akár újat, akár befejezni valót, és az olimpia ideje alatt elkészítjük :)
Én ehhez egy popcorn mintás táskát választottam Drops parisból. A munkafolyamatot persze végig be kell majd mutatni mindenkinek, de nehogy azt gondoljátok, hogy ez valami világra szóló verseny :) Ezt csak úgy a kötős-horgolós lányok találták ki a ravelry-n talált kezdeményezés után. Nálunk csak nyílvános facebook csoportként működik a dolog :) Aki kíváncsi a készülő munkákra, vagy arra hogyan is készülünk fel a fonalimpiára, illetve az olimpia ideje alatt ki hogy fog haladni a munkájával itt megtalálhatja: http://www.facebook.com/groups/367307330007282/

A második puffancs meg hááát... régebben belekezdtem már abba, de sajnos csak egy sziromig jutottam el. Most viszont újból belekezdtem, és igen jól haladok. Mondjuk ennek a párnának a színe jobban tetszik, mint  a másiknak, de ez nem azt jelenti, hogy ezt jobban szeretném :P

Így néz ki:



Ezt már kicsit vastagabb tűvel csinálom mint a másikat és valószínűleg egy-két szirommal nagyobb is lesz:)

Remélem nektek is tetszik:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése