2012. július 18., szerda

Fülbevaló :)

 Tudom, hogy nem ezt ígértem, hanem egy táskát, de rájöttem hogy az í táska kicsit kicsi lenne kielégíteni az én igényeimet:) Így egy fülbevaló mellett döntöttem, amit múltkor a Gombolyda oldalán láttam és nagy nehezen a mintát is sikerült kitalálnom:) Habár nem lett tökéletes hasonmás, de nekem így is tetszik :) És azoknak, akik táskát várnak, olyat is fognak kapni, csak ez csipkés lesz, és teljesen más mint mit eredetileg akartam :) Szerintem az egy hónapon belül kész is lesz :)
Na de most itt a fülbevaló :)



És a tudnivalók róla : A virág Alize missből készült, anyuci hozott nekem, habár hímzőcérnából is megcsináltam volna :) A levelek viszont már hímzőcérnából vannak, a gyöngyök pedig Swarovski gyöngyök rajta. :)

Szerintetek jó lett?? Én imádom :D

1 megjegyzés: