2012. július 7., szombat

Mai nap eseményei

Örömmel jelentem be, hogy kész lett a puffancs párnám :) Ki van tömve megvan a hátulja minden kész :D És mivel annyira unatkoztam elkezdtem egy kis puffancsot is a maradék fonalból, de erről majd később lesznek képek, mert még sehogy sem áll :)
Mivel nagyapám kárpitos volt, így tőle szereztem tömőanyagot, valamint a befejezéshez is tőle kértem tűt. Ugye, hogy be tudjam fűzni a fonalat így nagy lyukú tű kellett. Ezt meg is kaptam :D Nem csak a lyuk volt rajta nagy hanem a tű is elég méretes nézzétek csak :D




Szerintem a második képen jobban látszik a majdnem evőpálcika méretű tűm :) Na de a mérettel nem volt baj végtére is a párna kész lett :) És így néz ki:



A hátulját viszont kicsit másképp csináltam, mint ahogy azt az eredeti ötletgazda kitalálta :) Annyira megtetszett a virágos rész hátulja, hogy úgy döntöttem maga a párna hátsó része is úgy fog kinézni.
:)



Ennyi fért bele mára :) Lassan jövök valami régebbivel is, mivel mostanában túl sok újdonságot láttatok :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése