2012. július 2., hétfő

Párna és fülbevaló

Egyszer régen láttam egy párnát, ami viráűg is volt egyben. egyből megtetszett, de se az angol mintához nem értettem, se horgolni nem horgoltam olyan jól. Most már hogy egy kicsit több buzdítást kapok, úgy gondoltam ideje nekikezdeni egynek. Ezért is mentem el a Gombolydába szombaton, valamint még pár apróságot is vettem. De mivel olyan jó az a párna egyből két szín is kell, szóval ha kész lesz az első jöhet a második is :D A lényeg az, hogy jól bevásároltam már megint, és mivel olyan jó kis puha gombócok voltak, ezért egyből ki is próbáltam az egyiket. Szombaton ennyire jutottam vele:


Haladok vele szépen lassan, szerintem hétvégére meg is lesz minimum az eleje :)
És ígértem még egy fülbevalót Nórinak is, ezért azt is gyorsan meg kellett csinálni. Abból pedig ez sült ki :


Sajnos csak az egyik felét sikerült lefotóznom, mert ma már át is került a tulajdonosához, nekem meg nem jutott eszembe egyben lefotózni.

Ennyit mára, legközelebb remélem már a kész, vagy legalábbis félig kész párnámmal jelentkezhetek :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése