2012. július 11., szerda

Szülinapok

Ahogy ígértem megjöttek a régi dolgok. Vagyis félig régiek ugyanis a tarka gyíkot ma horgoltam öcsikém szülinapjára. Szerintem jó lett, habár az eredeti csak az eredeti...Azért lett a bejegyzés címe szülinapok mert egyrészt megmutatom nektek öcsikém nagy titokban tartott ajándékát, valamint azt, hogy ,mit kapott Zoli szülinapjára :)

Kezdjük a régebbivel Zoli szülinapjával :)

Valahonnan az jutott az eszébe, hogy kockás fülű nyulat akar. Nem is kell mondanom, hogy ezzel fel is adta a leckét. Anyucitól is kértem segítséget, meg Anditól is, és a végén mégis csak meglett, persze pont szülinapra :)

Szóval ez lett a kockás fülű nyúl :)



Tény, hogy nem a legsoványabb, de sikerült megcsinálni, és mindenki nagyon örült neki.
De hogy ne legyen egyszerű, szülinapja előtt pár nappal még kért egy ajándékot, ez pedig egy könyvjelző volt, méghozzá gyík formájú ... Szerencsére találtam hozzá mintát is, így azt még aznap meg is kapta :)


 Ez lett a kilapított, és egyben eredeti gyík :)

Viszont ahogy öcsikém meglátta persze hogy neki is kellett egy ilyen. De nem ugyanilyen színbe... legyen fekete, vagy nem is inkább olyan mintha élethű lenne. Na most aki horgol tudja, hogy élethű gyíkot nem nagyon lehet készíteni, pláne nem akkor ha az egész csak két sorból áll... Szóval fogtam két fonalat és szépen összehorgoltam őket. De hogy egyáltalán ne hasonlítson egymásra a kettő, még a szemük is másképp áll :D


 Itt van félig kész állapotban :)


 És itt a két versenyző együtt :)

A tarka azért lett nagyobb mert 4-es tűvel csináltam, meg ugye két szállal.. De így is cuki lett szerintem :)

Ennyit mára, legközelebb valami újal jövök :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése