2012. július 12., csütörtök

Újabb ötlet :)

Tudom, hogy már tegnap írtam, de ezt muszáj megosztanom a nagyvilággal :)  A Barka honlapján láttam egy jó kis táskát, és valószínű fonalam is van hozzá :D Mondjuk nem pont olyan, de ha mindkettő pamut meg s-es akkor miért ne lenne jó :D Ééééés megvan a pánt is, hogy hogyan lesz kialakítva :D Gyűjtögetem már régóta a sörösdobozok nyitófüleit, hogyha táska pánthoz kéne, akkor legyen. Mert ugye ha van valami merev a fonal között nem fog megnyúlni. Szóval úgy néz ki, hogy megvan a táska alapja, megvan a pántja, de hogy fogatom egymáshoz a kettőt?? :P Erre is találtam egy tök jó megoldást, ugyanis a Gombolyda honlapján meg tök jó fülbevalót láttam, amit ma ki is próbáltam, de mivel a Catania túl vastagnak bizonyult, így nagyobb lett a virág, mint akartam :) Ezért a táska színeivel csinálok majd két virágot is, és kész a "remekmű"  Remélem hétvégén meg is tudom csinálni, habár van egy felsőm is, amit épp csinálok, azt így félbe kell hagynom, vagy majd egyszerre a kettőt... még nem tudom :) A táskát megpróbálom minél hamarabb megosztani veletek, addig s itt egy kép a virágról :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése