2012. augusztus 10., péntek

Sbs II és egy kis mellébeszélés :P

Először is köszönöm mindenkinek a hozzászólást, igazán jól esett :) Mostanában nem voltam itthon, így nem nagyon haladtam a sbs-el, de annyit mondhatok, hogy már a 3. gombócot eszi :) Szóval elég nagy, ami persze nem baj, mert mindig is nagyot szerettem volna:P
Aki olvasgatta a hozzászólásokat látta, hogy Zoli egy ruháról beszélt, amit majd meg fogok csinálni. Eleinte ez az a ruha volt, ami ugyanabban az újságban volt, mint a felső (a zöld színű), de mivel rám jött a gyűjtögethetnék megvettem a Die kleine Diana-t is, és abban egy jobb rucit találtam :P  Félreértés ne essék, egy szót nem tudok németül, de lehet ez fog arra ösztönözni, hogy megtanuljak. És amúgy is büszkén jelenthetem ki, hogy a felét még szótár nélkül is sikeresen megértettem :P
De még mielőtt elkezdenék a ruhába van egy pár dolgom :P Például befejezni a kendőt, utána meg a második puffancsot, ja meg persze a táskát aminek a darabjait már mutattam :D  Úgy per pillanat csak ennyi van félbehagyva... De ha azt nézzük, hogy kinéztem egy popcorn mintás táskát, és persze a fonal hozzá megint változott, de most már annak teljes elképzelése van, így nagyon jól állok.
Szóval össze is szedem gyorsan, hogy mi vár még rám, és mik vannak tervben:

1. Blend-a-med sbs - készül, 3. gombóc megy bele
2. Második puffancs - készül, még fél gombócot se használtam el :P
3. "Csipketáska" - már a horgolás fele kész :D... szóval még egyszer ennyi vaklálás :P
4. Tarkabarka popcorn mintás táska - még csak elképzelve... hiányzik a fonal hozzá, meg persze az idő :P
5. A német dianaból a ruha - Örömmel jelentem, hogy múltkor a Gombolydából felvásároltam ehhez egy csomó türkiz cataniát, már csak a kelő mértékű némettudásom hiányzik:P
6. Virágmintás felső - Na ezt egy régi fürge ujjakban láttam, és vékony pamutfonalat használtak hozzá, de olyan jól néz ki muszáj lesz megcsinálnom:P Ehhez még nincs semmi csak a minta :P
7. Szerelemkendő (vagy valami ilyesmi:P)- Na ehhez van egy nagy adag fehér barkás szitakötőm, már csak rá kénne magam szánni... meg persze kibogozni a mintát...

Előre láthatólag ennyi van tervben, ez csak nekem :P Persze ezen kívül mindsig kitalálok valami ajándékot, vagy valamit, és azt is teljesíteni kell:P Szóval elleszek jövő évig biztosan :) Legalább addig se fogok senkit untatni:P
Éééés ami lemaradt egy kép az sbs-ről:


Szóval így néz ki két gombolyag után, a harmadiknak még nagyon az elején járok. Alul pedig szerintem jobban látszanak a színek, mint az első színbemutatón. Igaz most egy kicsit megszerkesztettem, azzal a gyér tudásommal, de szerintem így minden jobban látszik :)

Nem sokárra jövök a késszel :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése