2012. november 20., kedd

Sapii

És hétvégén elkészült életem első kötött sapija. Vagyis életem első olyan kötött dolga, amit már hordani is tudok :P Hááát igen a kötés nem nagyon az erősségem, de ezzel most kivételesen elégedett vagyok, mivel legalább a fülem nem meg lefagyni, ha hidegebb lesz. Most már csak egy hozzáillő sál hiányzik, és mivel Zolival holnap úgyis megyünk a Gombolydába, hogy szerezzek neki is sapialapanyagot lehet hogy ahhoz is szerzek be valami jót :D
Ja és a másik hírem, elkészült anyuci névnapi fülbevalója, nekem nagyon tetszik. A fülbevalóról majd hétvégén teszek fel képet, amint lezajlott a névnapozás :)

Addig is itt a sapi :)




A tervet a barkafonal honlapjáról szedtem, csak kicsit vastagabb kötőtűvel és a lila része a felhő fonalukból készült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése