2013. január 15., kedd

Szivárványos hógolyós táska

Sziasztok!

Nem tudom ki mennyire emlékszik még anno raktam fel egy nagyimintás szééép színes táskát. Örömmel jelentem  a táska elkészült, persze ez nem csak az én érdemem. Sajnos szabás-varrás terén még nem vagyok zseni, sőt hogy őszinte legyek a tudásom majdnem a béka hátsófele alatt, így muszáj volt segítséget kérnem. Ma át is mentem mamához szépen kibélelte fekete anyaggal, ezután hazajöttem és megcsináltam a pántját. Össze is lett varrva az egész táska, szerencsére régen vettem még egy kék cipzárt is, így meg lett oldva a biztonság is. Csakhogy nekem nem elég, hogy a szivárvány minden színében játszik a táskám, nekem még kell egy színátmenetes pompom is... Hááát igen, ez szép és jóóó, de a fonal túl csúszós ahhoz, hogy pompom legyen belőle :( Így anyuci meglepetés szerűen csinált nekem egy fehéret, ami úgy néz ki, mint egy hógolyócska. Igen hógolyócska, mert nem lehet ilyen pici hógolyót gyúrni :P Szóval színeiben nyári, hógolyócskát tekintve pedig téli lett :D

Na de beszéljenek helyettem a képek:





Remélem tetszik :)

2 megjegyzés:

  1. Így készen nagyon jó lett az összhatás! Tetszik nagyon :)

    Poocok

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. KösziiiiCsak elég lett az az egy pánt :D De azt hittem sose lesz kész XD

      Törlés