2013. április 7., vasárnap

...

Tudom, tudom szégyeljem össze meg vissza magam, amiért nem jártam mostanában itt. Végül is igen én tehetek róla, és háát persze hogy mindig vannak kifogásaim :)

Először is, én most hétvégén már akartam egy új normális bejegyzést, amiben horgolmány is van ez lett volna anyuci horgolt ékszer szettje, de az az igazság, hogy tegnap elkezdtem virágokat csinálni hozzá és valahogy egyik se jött be igazán. Így félreraktam egy kicsit ezt a tervem, de mivel május 8-ig be kell fejezzem azért töröm én nagyban a kis fejem, hogy hogyan lenne jó (valószínűleg a rózsánál maradok, csak még bajban vagyok a kivitelezéssel) Ugyanis én úgy szeretném, hogy három rózsa legyen egymás mellett mivel anyuci ruhája is három színű. Ezzel az elképzeléssel nem is lenne baj, de hogy oldom én meg egy fülbevalónál :D Na ezt kell majd még kitalálni és akkor minden jó lesz :D A másik ami miatt régen írtam, hogy most épp egy ruhába kezdtem bele (ami fonalhiány miatt leredukálódott tunikává :P) Na most ennek a 20 %-a már készen is van, és persze több is kész lenne ha nem kezdenék bele egy stólába. De hogy miért is kezdtem én bele egy stólába, mikor ilyen "jól" haladok ezzel a tunikával ?? Na ennek is megvan az oka, méghozzá az, hogy keresztapám esküvője május 13.-án lesz. Na de akkor ennek most mi köze is van a stólához? Hát csak annyi, hogy elmentünk anyuval vásárolni, persze én nem terveztem, hogy bármit is veszek (nem is én vettem, hanem anyu) szóval vettünk mindkettőnknek egy-egy ruhát az esküvőre. Nekem fekete csipkét neki meg ööööö olyan zöldes-kékes tudjátok ami most divatszín, meg van benne még fekete is. Szóval a fekete csipkeruhám ujjatlan, és hogy ne fázzak este kellene hozzá egy stóla, így barka szitakötő fonalból (aki nem tudná, annak megsúgom, hogy elég vékony fonal) szóval ebből a fonalból csinálok én most stólát. Persze így csipkestóla lesz, és anyu ki is találta, hogy kössem el az egész gombolyagot. De mivel ezt is be kellene fejeznem május 8-ig, mivel anyucival szeretek blokkolni, meg így meg is száradna az esküvőre, így félreraktam a tunikát, gőzerővel dolgozok a stólán ééééés nagyban töröm a fejem a szetten.
Na ez a nagy helyzet itt, ezért nincs egy normális posztom se. De hogy addig se unatkozzatok belinkelem ide a stóla meg a tunika oldalát, hogy meg tudjátok nézni, mégis min dolgozok :)

Ez lesz a tunika:
http://www.ravelry.com/patterns/library/111-3-tailored-dress-in-safran-with-lace-pattern-and-crochet-borders

Ez pedig a stóla:
http://www.ravelry.com/patterns/library/westerwaldwaves

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése